ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

ورود بیش از ۳ میلیون زائر به مشهد مقدس تا کنون (۲۹ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۸۱۳۰
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
ورود بیش از ۳ میلیون زائر به مشهد مقدس تا کنون (۲۹ اسفند ۱۴۰۲)
جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند تاکنون سه میلیون و ۲۳۲ هزار و ۲۱۷ نفر زائر ورودی داشته‌ایم که ۴۰۷ هزار و ۳۵۵ نفر از طریق وسایل نقلیه شخصی مشرف شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری استاندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی امروز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ در جلسه کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به بررسی وضعیت اسکان اظهار کرد: اکیپ‌های بازرسی و کنترل مورد به مورد به صورت دقیق و میدانی بررسی کنند و از آمادگی و ارائه خدمت اطمینان حاصل کنند و اگر مورد یا مشکلی وجود داشت بلافاصله برای رفع مشکل اقدام کنند. 

وی با اشاره به بازدید میدانی از مسیر جاده‌های منتهی به مشهد ادامه داد: برخی ایستگاه‌ها باید در مسیر ایجاد و دستگاه‌هایی که قرار بود تعهداتی انجام دهند، به آن عمل کنند، در این زمینه نیازمند بررسی مجدد است.

نظری با قدردانی از هتلداران و مراکز اقامتی استان برای میزبانی زائران رضوی، تصریح کرد: تامین و کنترل قیمت، اطلاع رسانی و هدایت زائران، پیشگیری از حوادث و آمادگی برای امداد و نجات در حوادثکه در دستور کار قرار دارد، مورد تاکید است.

استاندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به اهمیت اعلام آمار به صورت متمرکز و از یک منبع، گفت: آمار‌ها به صورت دقیق و از یک منبع اعلام شود تا هم رسانه‌ها در اعلام دچار مشکل و چندگانگی آمار نشوند.

ورود بیش از ۳ میلیون زائر به مشهد مقدس تا کنون

هم‌چنین حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی در این جلسه گزارش از وضعیت ورود زائران اعلام کرد و گفت: از ۱۵ اسفند تاکنون سه میلیون و ۲۳۲ هزار و ۲۱۷ نفر زائر ورودی داشته‌ایم که ۱۳۸ هزار و ۵۳ نفر از طریق فرودگاه، ۲۶۳ هزار و ۱۵۷ نفر از طریق راه آهن، ۳۵۸ هزار و ۳۶۳ نفر از طریق جاده با وسایل حمل و نقل عمومی (اتوبوس) و ۲ میلیون و ۴۰۷ هزار و ۳۵۵ نفر از طریق وسایل نقلیه شخصی وارد شده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: از مجموع ظرفیت‌های اسکان رسمی، موقت و اضطراری تا شب گذشته در استان ۳۴ درصد و در مشهد ۳۳ درصد مورد استفاده قرار گرفته است.

گنابادی نژاد تصریح کرد: در آخرین بررسی و بازدید میدانی آمادگی در حوزه اقامت رسمی «خوب» است و تخفیف ۳۰ درصدی برای ۱۰ شب اقامت زائران در مشهد نیز اقدامی بی نظیر، قابل توجه و دارای مزیت است.

تکمیل ۵۰ درصدی ظرفیت اسکان زائران در مشهد 

هم چنین در این جلسه محسن داوری معاون استاندار و فرماندار مشهد نیز گزارشی از وضعیت اقدامات صورت گرفته در قرارگاه عملیاتی خدمات سفر زائران مشهد ارائه کرد و گفت: ظرفیت اسکان زائران در مشهد کمتر از ۵۰ درصد است و هنوز جای خالی در همه واحد‌های اقامتی وجود دارد.

وی افزود: شهرداری ۳۸ اکیپ راهنمای زائر سیار در اختیار قرارگاه قرار داده که در سطح شهر مستقر شده و زائران را راهنمایی می‌کنند، هم‌چنین ۱۲ پایگاه ثابت راهنمای زائر نیز فعال هستند. 

فرماندار مشهد یادآور شد: سامانه تلفنی ۰۵۱۳۷۰۴۵ قرارگاه عملیاتی خدمات سفر مشهد نیز آماده راهنمایی زائران و رسیدگی به شکایت، انتقاد و پیشنهاد زائران است.

پیش‌بینی بیش از ۶۵۰ هزار نفر شب اقامت

هم چنین سید جواد موسوی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: بیش از ۶۵۰ هزار نفر شب اقامت پیش بینی شده است که این تعداد در بخش رسمی ۲۱۹ هزارنفر، موقت ۴۰۸ هزار نفر و بخش اضطراری نیز ۱۸۰ هزار نفر شب است.

هم چنین در این جلسه محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد گفت: ظرفیت‌های اسکان در کمپ و سالن‌های ورزشی در اختیار شهرداری برای میزبانی از زائران آماده است. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->